Nasza firma specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu ryzykiem i świadczeniu usług doradczych w zakresie ubezpieczeń. Naszą misją jest zapewnienie naszemu Klientowi pełnej ochrony i wsparcia w zakresie zarządzania ryzykiem.
1) Analiza ryzyka – naszą współpracę rozpoczynamy od szczegółowego poznania potrzeb Klienta, zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz identyfikacji obszarów podatnych na ryzyko.
2) Doradztwo ubezpieczeniowe – pomagamy Klientowi zrozumieć jego potrzeby ubezpieczeniowe, proponując odpowiednie rozwiązania. Opierając się na wiedzy oraz doświadczeniu, jakimi dysponujemy, jesteśmy w stanie dopasować polisy ubezpieczeniowe do jego konkretnych wymagań.
3) Audyt polisowo-szkodowy – opierając się na przekazanych materiałach dotyczących działalności oraz aktualnie posiadanej ochronie ubezpieczeniowej, wykonujemy bezpłatny audyt. Takie opracowanie pozwala Klientowi ocenić, czy i w jakim zakresie posiadana ochrona odpowiada jego oczekiwaniom.
4) Wsparcie w likwidacji szkód – zapewniamy aktywne wsparcie Klienta w likwidacji szkód. Proces ten obejmuje pomoc, począwszy od momentu powzięcia informacji o szkodzie, wsparcie w kompletowaniu dokumentów i gromadzeniu materiałów czy ekspertyz aż do otrzymania odszkodowania. Prowadzimy również proces odwoławczy w przypadku zajęcia przez ubezpieczyciela stanowiska niezgodnego z uznaniem ubezpieczonego. Nasz zespół posiada ponad 20 lat doświadczenia w likwidacji szkód, zdobytego zarówno po stronie zakładów ubezpieczeń, jak i brokera. Zapewniamy wsparcie we wszelkiego rodzaju szkodach – niezależnie od momentu czy okoliczności ich powstania.
5) Aktualizacja i bieżący monitoring polis – monitorujemy zmiany w potrzebach i ryzyku Klienta oraz na bieżąco dostosowujemy polisy ubezpieczeniowe, aby zapewnić ciągłość odpowiedniego pokrycia.
6) Szkolenia dla pracowników i podwykonawców:
a) Ochrona ubezpieczeniowa a inne rodzaje odpowiedzialności.
b) Zakres ochrony ubezpieczeniowej i jej ograniczenia.
c) Postępowanie w procesie likwidacji szkód.
7) Budowa i monitorowanie systemów motywacyjnych.
8) Audyty przestrzegania procedur i opracowywanie raportów – na podstawie przeprowadzonego audytu funkcjonujących w przedsiębiorstwie procedur opracowujemy szczegółowy raport. Wspomniany dokument zawiera informacje dotyczące stanu procedur, czy są odpowiednio wdrożone i przestrzegane; wskazuje potencjalne obszary poprawy; identyfikuje nowe ryzyka. Raport tworzymy w przejrzysty sposób, aby służył jako narzędzie dla zarządu przedsiębiorstwa do podejmowania decyzji związanych z zarządzaniem ryzykiem i ubezpieczeniami.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jak przełożyć indywidualne potrzeby obsługiwanego przez nas Klienta na specjalistyczny język ubezpieczeń.
Na każdym etapie współpracy dbamy o bezpieczeństwo – począwszy od audytu, identyfikacji ryzyka Klienta, analizy jego potrzeb aż po codzienną obsługę, doradztwo czy wsparcie w procesie likwidacji szkody.
Współpracujemy z firmami działającymi w obrębie różnych branż, dzięki wdrożonym skutecznym rozwiązaniom z wieloma pozostając w relacji od początku istnienia naszej spółki.
Co ważne, naszemu Klientowi gwarantujemy indywidualne podejście oraz pełną transparentność świadczonych usług.